Πράσινο Τσάι για απώλεια βάρους

Δημοσιεύθηκε στις 02-05-2020, από Constantine Katevas


Κάθε μέρα καταναλώνονται 2,16 δισεκατομμύρια κούπες τσαγιού παγκοσμίως! Αν έχετε λοιπόν αυτή την συνήθεια, πρέπει να γνωρίζετε πως κάνετε ένα πολύτιμο δώρο στον εαυτό σας για πάρα πολλούς λόγους.

Αν και το μαύρο τσάι φαίνεται να είναι πιο δημοφιλές - περίπου το 84 τοις εκατό του συνόλου του τσαγιού που καταναλώνεται - το πράσινο τσάι φαίνεται να αυξάνει την δημοτικότητά του με πολύ μεγαλύτερη ταχύτητα από το μαύρο. Εικάζουμε πως αυτό συμβαίνει λόγω του δυναμικού ρόλου του πράσινου τσαγιού στην απώλεια βάρους. Έτσι, αποφασίσαμε να ρίξουμε μια πιο προσεκτική ματιά στο πώς μπορείτε να πίνετε πράσινο τσάι για απώλεια βάρους.


Το πράσινο τσάι μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος. Αρκετές μελέτες έχουν δείξει ότι τα φλαβονοειδή και η καφεΐνη στο πράσινο τσάι μπορούν να βοηθήσουν στην αύξηση του ρυθμού του μεταβολισμού, στην αύξηση της οξείδωσης του λίπους και στην βελτίωση της δραστηριότητας της ινσουλίνης. Μια μελέτη έδειξε ότι όσοι καταναλώνουν πράσινο τσάι και καφεΐνη χάνουν κατά μέσο όρο 1,3 κιλά σε περίοδο 12 εβδομάδων, διατηρώντας παράλληλα την συνηθισμένη διατροφή τους. Μια άλλη μελέτη έδειξε ότι η αύξηση της θερμιδικής καύσης είναι ίση με περίπου 100 θερμίδες σε διάστημα 24 ωρών.

Δεν χρειάζεται να πίνετε πολύ πράσινο τσάι για να χάσετε βάρος. Μετά από μελέτες, οι ερευνητές έχουν καταλήξει πως υπάρχουν οφέλη για την απώλεια βάρους πίνοντας τουλάχιστον 2,5 φλιτζάνια πράσινο τσάι την ημέρα.



 Εάν έχετε μπει στη διαδικασία να καταναλώνετε πράσινο τσάι για απώλεια βάρους, θα πρέπει να γνωρίζετε πως η ποικιλία πράσινου τσαγιού Matcha είναι πλουσιότερη σε θρεπτικά συστατικά και αντιοξειδωτικά. Η παγκοσμίου φήμης διαιτολόγος Isabel K. Smith εξηγεί γιατί: "Σε αυτή την ποικιλία, το φύλλο είναι αλεσμένο και καταναλώνεται στο αφέψημα, σε αντίθεση με άλλους (τους περισσότερους) τύπους πράσινου τσαγιού, όπου τα φύλλα αφαιρούνται από το νερό".


Υπάρχει σωστός και λάθος τρόπος να φτιάξετε πράσινο τσάι. Όταν ετοιμάζετε το πράσινο τσάι, θα πρέπει να προσέξετε λίγο την διαδικασία, καθώς το βραστό νερό είναι κακό για τις πολύτιμες κατεχίνες (πολύτιμα συστατικά του τσαγιού). Καλό είναι να χρησιμοποιείτε νερό σε θερμοκρασία ως 80 βαθμούς. Στη συνέχεια, ρίξτε το νερό στο τσάι και αφήστε το ως και 3΄ πριν το πιείτε. Φυσικά, ο χρόνος παρασκευής μπορεί να είναι λιγότερος, ανάλογα με το γούστο και τις προτιμήσεις σας.

Το πράσινο τσάι έχει πολλά οφέλη για την υγεία. "Περιέχει πολλά θρεπτικά συστατικά, συμπεριλαμβανομένων αντιοξειδωτικών και αντικαρκινικών ουσιών". Ένα πράγμα είναι σίγουρο: ανεξάρτητα από το εάν ή όχι θα χάσετε κιλά με το πράσινο τσάι, θα πρέπει να το βάλετε στις καθημερινές σας συνήθειες ούτως ή άλλως. "Όλα τα τσάγια περιέχουν πολλά υγιεινά θρεπτικά συστατικά και είναι μια από τις πιο υγιεινές επιλογές αφεψημάτων!" Προσέξτε μόνο μην το παρακάνετε με το μέλι ή τη ζάχαρη!


Το περιεχόμενο του άρθρου στον διαδικτυακό μας χώρο δεν αποτελεί και δεν μπορεί να εκληφθεί ως ιατρική συμβουλή, διάγνωση, θεραπεία, υπόδειξη ή παραίνεση. Όλες οι πληροφορίες παρέχονται στους αναγνώστες για ενημερωτικούς σκοπούς. Εάν αντιμετωπίζετε κάποιο θέμα υγείας, συμβουλευτείτε τον γιατρό σας πριν κάνετε οποιαδήποτε αλλαγή στον τρόπο ζωής σας, σε σχέση με θέματα που αναφέρονται στον διαδικτυακό μας χώρο.

Ετικέτες